星期二, 7月 10, 2007

水果怪

較早前在網友Mad Dog處留言,我說自己喜歡吃水果,的而且確我是個水果怪。以下列出的都喜歡,幾乎是排名不分先後:

草莓 - 日本長崎草莓,可能是世界上最美味的水果

水蜜桃 - 超熟超香先好食

菠蘿 - 又是愛不釋手

山竹 - 適合我喎躁底人士

藍草莓 - 吃了可明目並不能張膽的水果

枇杷果 - 對喉嚨功效好

巨峰提子 - 鐘意在口裡自動去皮的感覺,而且鐘意成陣糖味

芒果 - 超香勁香

荔枝 - 雖然喜歡,但不敢吃太多,原先已有三把火,再吃就六把啦

西柚 - 不怕苦因為很香

橙 - 最基本最普通的,其實我也喜歡,因為它夠忠厚

也有不喜歡的水果:
榴槤 - 是受不了,吃了一口,舌頭損了
蓮霧 - 完全沒果味,而且吃了唇很癢
金奇異果 - 又是敏感
火龍果 - 沒味啊
蕃鬼荔枝 - 表皮超多蟲
大樹菠蘿 - 很膩

5 則留言:

Haricot 微豆 說...

Yummy ....

I have referenced your article in my recent blog post "Tutty Fruity".

虎茶 說...

士多啤梨都係我既至愛, 最高紀錄一次鯨吞60粒

Josefina 說...

微豆:U are welcome!

虎茶:太厲害喇鯨吞60粒...不過真係好正,我明白的!(笑)

虎茶 說...

諗起都想再去食多次呀! hehehe. 有時我諗,呢排出水蜜桃, 如果好似士多啤梨咁邊採邊食, 我可以食幾多個呢? (好變態呀! 怪獸)

呀... 仲有呀, 你食唔食木瓜架? 木瓜有一陣味, 有人覺得好臭, 但係食既人, 會覺得越臭越好味.

Josefina 說...

我唔喜歡食木瓜!雖然聞落陣味好怪,但其實食落唔係聞那陣味,不過我係唔鐘意那質感。